Biblioteksøk
Vis søkeskjema
Søkeord
Søk
Nullstill filter
·
Nytt søk
Avgrens søket
Velg sortering
Sortering
Relevans (titler likest søkeord først)
Utgivelsesår (nyeste først)
Tittel
Person
Sortering
Søk kun i bestemt felt
Søk i alle felt
Tittel
Ord i tittel
Forfatter/Medvirkende
Emne/Omtalt
ISBN
Dewey-nr
Avgrens på brukernivå barn, voksen osv
Passer for
Barn og ungdom
Voksne
Avgrens på format. (Bok, DVD, Lydbok, etc.)
Alle formater/medier
Bøker
Lydbøker
Digitalt innhold
Blu-ray
DVD
Musikk - alle formater
Musikk på CD
Musikk på Vinyl
Musikk på DVD
Musikk på Blu-ray
Musikknoter
Tegneserier
Språkkurs
PC-spill
Playstation-spill
Xbox-spill
Nintendo-spill
Avgrens på språk
Alle språk
Norsk
Bokmål
Nynorsk
Engelsk
Svensk
Dansk
Afrikaans
Albansk
Amharisk
Arabisk
Armensk
Aserbadjansk
Asturiansk
Baskisk
Belarusisk
Bengali
Bosnisk
Bretonsk
Bulgarsk
Burmesisk
Cambodiansk
Dari
Dinka
Egyptisk
Engelsk (mellomengelsk)
Eskimo
Esperanto
Estisk
Etiopisk
Farsi
Filippinsk
Finsk
Flamsk
Flerspråklig
Fransk
Færøysk
Gaelisk
Georgisk
Gresk, klassisk
Gresk, moderne
Grønlandsk
Gujarati
Hausa
Hebraisk
Hindi
Igbo
Inarisamisk
Indonesisk
Ingen
Irsk
Islandsk
Italiensk
Japansk
Katalansk
Kikongo
Kinesisk
Kinyarwanda
Kirundi
Koreansk
Kroatisk
Kurdisk
Kurmanji
Kvensk
Latin
Latvisk
Litauisk
Lulesamisk
Makedonsk
Montenegrinsk
Nederlandsk
Nepalesisk
Nordsamisk
Norrøn
Oromo
Panjabi
Pashto
Polsk
Portugisisk
Romani
Rumensk
Russisk
Samisk (andre)
Serbisk
Shona
Skoltesamisk
Slovakisk
Slovensk
Somalisk
Sorani
Spansk
Språk ikke angitt
Swahili
Sørsamisk
Tagalog
Tamil
Tatarisk
Thai
Tigrinja
Tsjekkisk
Twi
Tyrkisk
Tysk
Ubestemt
Uigurisk
Ukrainsk
Ungarsk
Urdu
Uten språklig innhold
Vietnamesisk
Walisisk
Wolof
Xhosa
Yoruba
Fra år
Til år
Skjul avgrensninger
17 treff
Ord i tittel:
influence marketing
Influence marketing : how to create, manage, and measure brand influencers in social media marketing
Danny Brown, Sam Fiorella
Bok
·
Engelsk
·
2013
·
Vis mer
Bestill
Subliminal persuasion : influence & marketing secrets they don't want you to know
Dave Lakhani
Bok
·
Engelsk
·
2008
·
Vis mer
Bestill
How does pharmaceutical marketing influence doctor's prescribing behaviour?
Laat, Eric de
Bok
·
Engelsk
·
2002
·
Vis mer
Bestill
Marketing Modernisms: The Architecture & Influence of Charles Reilly
Richmond, Peter
Bok
·
Engelsk ·
Vis mer
Bestill
The dominant influence of marketing in the 21st century : the marketing leviathan
Philip J. Kitchen
Bok
·
Engelsk
·
2013
·
Vis mer
Bestill
Finance and marketing : the influence of marketing activities on key financial ratios of multinational companies in Norway and Russia
Yulia Lisechko
Bok
·
Engelsk
·
2012
·
Vis mer
Bestill
The Business of Influence : Reframing Marketing and PR for the Digital Age.
Sheldrake, Philip.
Bok
·
Engelsk
·
2011
·
Vis mer
Bestill
Cause-related Marketing: The Influence of the Fit Among Partners, Brands and Cause
Bok
·
Engelsk ·
Vis mer
Bestill
Customer-Centric Marketing : Build Relationships, Create Advocates, and Influence Your Customers.
Cundari, Aldo.
Bok
·
Engelsk
·
2015
·
Vis mer
Bestill
Marketing to pharmacists : understanding their role and influence
Benjamin F. Banahan III, editor
Bok
·
Engelsk
·
1998
·
Vis mer
Bestill
Handbook of Research on Social Marketing and Its Influence on Animal Origin Food Product Consumption
by Diana Bogueva (Author, Editor), Dora M...
Bok No
·
2018
·
Vis mer
Bestill
The influence of culture and pricing frameworks on consumer response to cause-related marketing : a cross-cultural study between Norway and France
Kristian Bergsmark Vodde, May Lin
Bok
·
Engelsk
·
2011
·
Vis mer
Bestill
Professional services marketing wisdom: how to attract, influence and retain clients even if you hate selling
Willmot, Ric
Bok
·
Engelsk ·
Vis mer
Bestill
Trading for influence : the social and cultural economics of livestock marketing among the highland Samburu of northern Kenya
Perlov, Diane Catherine
Bok
·
Engelsk
·
1987
·
Vis mer
Bestill
Mixing it up for the embarrassed consumer : an analysis of how various marketing mix elements and consumer characteristics influence perceived embarrassment toward embarrassing extensions, and how this, in line, affects purchase intention
Rosa Krogh, Kristine Rust
Bok
·
Engelsk
·
2015
·
Vis mer
Bestill
Aviation competition : international aviation alliances and the influence of airline marketing practices : statement by John H. Anderson, Jr., Director, Transportation Issues, Resources, Community, and Economic Development Division, before the Subcommittee on Antitrust, Business Rights, and Competition, Committee on the Judiciary, U.S. Senate /
Anderson, John H.
Bok
·
Engelsk
·
1998
·
Vis mer
Bestill
Aviation Competition: International Aviation Alliances and the Influence of Airline Marketing Practices
Bok
·
Engelsk ·
Vis mer
Bestill
Biblioteksøk
Meny
Startside
Lånekurv
English
Nynorsk
Davvisámegillii (Nordsamisk)
Valgt språk:Bokmål
Min profil
Logg inn
Lukk meny