Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis


Jens Barland (red.) ; Tor Bang, Arne Krokan, Monica Viken
Tale på CD Bokmål 2021

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Medvirkende
Bang, Tor (medforfatter)
Barland, Jens (redaktør)
Krokan, Arne (medforfatter)
Viken, Monica (medforfatter)
Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2021
Opplysninger
I prod. per november 2021. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Innholdsmarkedsføring - også kjent som content marketing - er i kraftig vekst i alle digitale medier. Denne boken er den første på norsk, basert på nyere forskning som tar for seg innholdsmarkedsføring som trend, og viser hvordan forretningsmodeller må endres for å tilpasses denne nye digitale praksis i norsk virkelighet.
Emner
Dewey
ISBN
978-82-16-43444-4

Andre utgaver/formater

Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis

Bok · Bokmål · 2019
Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis
Jens Barland (red.), Tor Bang, Arne Kroka...

Bok · Bokmål · 2016
Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis
Jens Barland (red.) ; Tor Bang, Arne Krok...

Daisy lydbok · Bokmål · 2021

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Bibliotek som har denne