Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis



Bok Bokmål 2019
Annen tittel
Medvirkende
Utgitt
Oslo : Cappelen Damm akademisk : NOASP , 2019
Omfang
248 s.
Opplysninger
Innholdsmarkedsføring - også kjent som content marketing - er i kraftig vekst i alle digitale medier. Denne boken er den første på norsk, basert på nyere forskning som tar for seg innholdsmarkedsføring som trend, og viser hvordan forretningsmodeller må endres for å tilpasses denne nye digitale praksis i norsk virkelighet. Det legges stadig større vekt på å fremme bedriften, virksomheten eller organisasjonen gjennom godt medieinnhold. Publisering i digitale medier er ikke lenger forbeholdt de profesjonelle mediebedriftene. Det vokser frem en ny industri med leverandører; alt fra bloggere til tradisjonelle mediehus utvikler nye reklameprodukter. Det handler derfor om juss og etikk, hva som faller inn under begrepet «reklame» og hva som ikke gjør det, det handler om den kommersielle ytringsfriheten og, ikke minst, om presseetikk.
Emner
Markedsføring
Fylkesting
Vennesla
Innholdsmarkedsføring : HUME28704
Vis mer...
Dewey
ISBN
978-82-02-49704-0

Andre utgaver/formater

Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis
Jens Barland (red.), Tor Bang, Arne Kroka...

Bok · Bokmål · 2016
Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis
Jens Barland (red.) ; Tor Bang, Arne Krok...

Daisy lydbok · Bokmål · 2021

Tilhører NLB
Vis hos NLB
Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis
Jens Barland (red.) ; Tor Bang, Arne Krok...

Tale på CD · Bokmål · 2021

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Bibliotek som har denne