Forbrukersosiologi : makt, tegn og mening i forbrukersamfunnet
Gerhard E. Schjelderup og Morten W. Knudsen (red.)
Bok Bokmål 2007
Digital utgave: Søke-URL
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | Oslo : Cappelen akademisk forl. , cop. 2007
|
Omfang | 442 s. : ill.
|
Emner | Forbrukeratferd
Atferd Etikk Forbrukere Vis mer... Identitet
Kultursosiologi Livsstil Sosiologi økonomisk sosiologi Forbruk Forbrukersamfunnet Forbruk(forbrukersosiologi) - Forbrukeratferd Forbruk(økonomisk sosiologi) Historie Forbruk((NO-TrBIB)khib01395) Forbrukersamfunnet((NO-TrBIB)khib01399) forbrukere forbrukersosiologi konsumentteori forbruk maktidentitet politikk ting objekter kjønn risiko etikk økonomisksosiologi |
Dewey | |
ISBN | 9788202267988 : Nkr 498.00
|
Forbrukersosiologi : makt, tegn og mening i forbrukersamfunnet
Gerhard E. Schjelderup og Morten W. Knuds...
Tale på CD · Bokmål · 2014
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Gerhard E. Schjelderup og Morten W. Knuds...
Tale på CD · Bokmål · 2014
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Forbrukersosiologi : makt, tegn og mening i forbrukersamfunnet
Gerhard E. Schjelderup og Morten W. Knuds...
Daisy lydbok · Bokmål · 2014
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Gerhard E. Schjelderup og Morten W. Knuds...
Daisy lydbok · Bokmål · 2014
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Forbrukersosiologi : makt, tegn og mening i forbrukersamfunnet
Forbrukersosiologi
Gerhard E. Schjelderup og Morten W. Knuds...
Bok · Bokmål · 2020
Forbrukersosiologi
Gerhard E. Schjelderup og Morten W. Knuds...
Bok · Bokmål · 2020