Markedsføring og kommunikasjon på nett


Nina Furu
Bok Bokmål 2019
Originaltittel
Utgitt
Oslo : Cappelen Damm akademisk , 2019
Omfang
1 online (nettilkoblet) ressurs (261 sider) : illustrasjoner
Utgave
1. utgave
Opplysninger
1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2017. - Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? Hvordan skaper du bedre resultater for firmaet du jobber i, og hvordan dokumenterer du effekten av det du gjør? Kort sagt, hva må vi gjøre for å bli smartere bedrifter og markedsførere?Å skape resultater innen markedsføring og kommunikasjon krever i stadig større grad at vi tar i bruk digitale kanaler, både e-post, websider, blogger, Google, Facebook og andre sosiale medier.Det betyr også å benytte en rekke forskjellige virkemidler, som for eksempel videoproduksjon og innholdsmarkedsføring. Virkemidler finnes på forskjellige nivåer, fra de enkelte innholdskomponentene til de mer komplekse strategiene.Boken Markedsføring og kommunikasjon på nett utforsker alt dette, og på en slik måte at det setter deg som leser i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen jobb. Den henvender seg til alle som jobber med digital markedsføring og kommunikasjon i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen dette feltet.E-boken tilsvarer 1. trykte utgave. Oslo: Cappelen Damm, 2017.
Emner
Dewey
ISBN
9788202630256

Andre utgaver/formater

Markedsføring og kommunikasjon på nett
Nina Furu

Bok · Bokmål · 2017
Markedsføring og kommunikasjon på nett
Nina Furu

Daisy lydbok · Bokmål · 2018

Bibliotek som har denne