Innholdsmarkedsføring : fortjent, eid og kjøpt


Pål Nisja-Wilhelmsen · med bidrag fra Mari Grønvold
Tale på CD Bokmål 2022

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Medvirkende
Grønvold, Mari (medforfatter)
Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2022
Opplysninger
1. utgave 2017 med tittel: Praktisk innholdsmarkedsføring. - I prod. per juni 2022. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Dette er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring. Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt. Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold?
Emner
Dewey
ISBN
978-82-16-45518-0

Andre utgaver/formater

Innholdsmarkedsføring : fortjent, eid og kjøpt
Pål Nisja-Wilhelmsen

Bok · Bokmål · 2020

Bibliotek som har denne