Læringsidentitet : elevmedvirkning i den digitale skolen
Øystein Gilje
Bok Bokmål 2022
Digital utgave: Søke-URL
Originaltittel | [ Læringsidentitet ]
|
---|---|
Omfang | 162 sider : illustrasjoner
|
Opplysninger | Denne boka gir leseren en introduksjon til begrepet læringsidentitet. Den tar opp spørsmål som:- Hvorfor bør lærere ha innsikt i ungdoms- og medieforskning for å kunne se hele eleven?- Hva skiller formell utdanning og læring fra læring på uformelle læringsarenaer?- Hva betyr det å være et lærende individ i formell utdanning?Alle som er opptatt av skole i dag, snakker om elevmedvirkning og nye elev- og lærerroller. Hvordan kan lærere legge til rette for reell elevmedvirkning i den digitale skolen?
|
Emner | Didaktikk
Identitet Læring Pedagogikk Vis mer... Læring(pedagogisk psykologi)
Elevmedvirkning Elevmedvirknng Didaktikk((NO-TrBIB)HUME07882) Digital læring((NO-TrBIB)HUME04289) Elevmedverknad((NO-OsBA)1207375) Elevmedvirkning((NO-OsBA)1207375) Elevmedvirkning((NO-TrBIB)HUME22271) Elevmedvirkning((NO-TrBIB)REAL004590) Elevmedvirknng((NO-OsBA)1207375) Identitet((NO-TrBIB)HUME08132) Læring((NO-OsBA)1122626) Læring((NO-TrBIB)HUME08079) Pedagogikk((NO-TrBIB)HUME07881) |
Dewey | 371.334 Gil . - 370.1523
|
ISBN | 9788215025124 : Nkr 389.00
|