Forbrukersosiologi : bærekraft, digitalisering, identitet og makt


Thor Øivind Jensen, Eivind Jacobsen, Morten W. Knudsen, Gerhard Schjelderup (red.)
Tale på CD Bokmål 2021

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Medvirkende
Blindheim, Trond (medforfatter)
Dulsrud, Arne (medforfatter)
Døving, Runar (medforfatter)
Hellevik, Ottar (medforfatter)
Vis mer...
Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2021
Opplysninger
I prod. per oktober 2021. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Pingle eller bølle, selvrealiserende eller slave? Forbrukeren står fram som en av vår tids mest ambivalente skikkelser. For noen er hun den som skal redde verden - fra staten, fra kapitalen eller fra økologisk kollaps, for andre er hun et sneversynt, samvittighetsløst ødeland, for andre igjen en avmektig og manipulert stakkar - kapitalismens kanonføde og evige offerlam. Dette er en bok om forbrukersosiologi, det å forstå forbruket og forbrukernes rolle i samfunnet.
Emner
Dewey
ISBN
978-82-16-43004-0

Andre utgaver/formater

Forbrukersosiologi : bærekraft, digitalisering, identitet og makt
Thor Øivind Jensen, Eivind Jacobsen, Mort...

Daisy lydbok · Bokmål · 2021

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Bibliotek som har denne