Forbrukersosiologi : bærekraft, digitalisering, identitet og makt
Thor Øivind Jensen, Eivind Jacobsen, Morten W. Knudsen, Gerhard Schjelderup (red.)
Tale på CD Bokmål 2021
Medvirkende | Blindheim, Trond (medforfatter)
Dulsrud, Arne (medforfatter) Døving, Runar (medforfatter) Hellevik, Ottar (medforfatter) Vis mer... Hernes, Gudmund (medforfatter)
Jacobsen, Eivind (medforfatter) Jensen, Thor Øivind (medforfatter) Klepp, Ingun Grimstad (medforfatter) Kleppe, Ingeborg Astrid (medforfatter) Knudsen, Morten William (medforfatter) Kolnar, Knut (medforfatter) Schjelderup, Gerhard Emil (medforfatter) Slettemeås, Dag (medforfatter) Storm-Mathisen, Ardis (medforfatter) Tangen, Karl-Fredrik (medforfatter) |
---|---|
Utgitt | Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2021
|
Opplysninger | I prod. per oktober 2021. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Pingle eller bølle, selvrealiserende eller slave? Forbrukeren står fram som en av vår tids mest ambivalente skikkelser. For noen er hun den som skal redde verden - fra staten, fra kapitalen eller fra økologisk kollaps, for andre er hun et sneversynt, samvittighetsløst ødeland, for andre igjen en avmektig og manipulert stakkar - kapitalismens kanonføde og evige offerlam. Dette er en bok om forbrukersosiologi, det å forstå forbruket og forbrukernes rolle i samfunnet.
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 978-82-16-43004-0
|
Forbrukersosiologi : bærekraft, digitalisering, identitet og makt
Thor Øivind Jensen, Eivind Jacobsen, Mort...
Daisy lydbok · Bokmål · 2021
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Thor Øivind Jensen, Eivind Jacobsen, Mort...
Daisy lydbok · Bokmål · 2021
Tilhører NLB
Vis hos NLB