Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes


Marieke K. de Mooij Marieke de Mooij
Bok Engelsk 2010 Marieke K. de Mooij
Utgitt
Thousand Oaks, Calif. : Sage , c2010
Omfang
XVIII, 323 s. : ill.
Utgave
3rd ed.
Emner
Markedsføring
Tverrkulturell kommunikasjon
internasjonal markedsføring eksportmarkedsføring tverrkulturell kommunikasjon kulturforskjeller
ISBN
9781412970419

Andre utgaver/formater

Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes
Marieke K. de Mooij
Marieke de Mooij

Bok · Engelsk · 1998
Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes
Marieke K. de. Mooij
Marieke de Mooij

Bok · Engelsk · 2014
Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes
Marieke K. de Mooij
Marieke de Mooij ; foreword by Geert Hofs...

Bok · Engelsk · 2005

Bibliotek som har denne