No logo
Naomi Klein
Bok Bokmål 2002
Annen tittel | |
---|---|
Utgitt | Oslo : Oktober , 2002
|
Omfang | XXI, 516 s.
|
Utgave | 1. utg., 2. oppl
|
Opplysninger | 1. norske utg. 2001. - Ny utg., 2. oppl. 2003. - Omslagstittel: No logo
|
Emner | Forbruk
Forbrukersamfunnet Globalisering INDUSTRIPRODUKTER Vis mer... KVALITETSVARER
Logoer Maredsføring: Bedriftsøkonomi Markedsf°ring Markedsføring Markedsførings-fag Mediefag Merkevarer Merkevarer, markedsføring, multinasjonale selskaper, varemerking Multinasjonale selskap Multinasjonale selskap(sosialøkonomi) Multinasjonaleselskaper Produktutvikling Reklame Sosialøkonomi Varemerke Varemerke(bedriftsøkonomi) Varemerker - Bedriftsøkonomi Økonomi-fag Multinasjonale selskap(produksjon) (sosialøkonomi) Multinasjonale selskaper - Sosialøkonomi - Produksjone Varemerker - Markedsføring Varemerker(bedriftsøkonomi) |
Dewey | |
ISBN | 82-495-0112-8(h.) : Nkr 138.00
|