Service og kundebehandling i reiselivsnæringen


Eli Fiske Antonsen Eli Fiske Antonsen og Kjell-Are Hansen
Bok Bokmål 1994
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Medvirkende
Hansen, Kjell-Are (forfatter)
Utgitt
Oslo : Universitetsforl. , 1994
Omfang
175 s. : ill.
Utgave
2. utg.
Opplysninger
1. utg. 1991. - Opplagshistorikk: 2. oppl. 1996; 4. oppl. 1999; 5. oppl. 2000. - for Antonsen, Eli Fiske;for Hansen, Kjell-Are. - Kunnskap om kundene, kommunikasjon, psykologi og selvinnsikt er stikkord for å yte god service. Servicekunnskap er mer enn å vite at det er nyttig å smile og være hyggelig. Også i denne reviderte utgaven av boka, er dette kjernen til lærestoffet. Boka er faglig oppdatert og eleven lærer stoffet gjennom teori, kontrollspørsmål, eksempler, oppgaver og større problemstillinger underveis. Med stikkordregister.. - Elektronisk reproduksjon
Emner
Reiselivsfag
Resepsjonsfag
Reiselivsnæring
Reiseliv(sosialøkonomi) (produksjon) - Kundebehandling
Vis mer...
Dewey
ISBN
82-00-41386-1(h) : 245.00. - 978-82-00-41386-8(h) : 245.00

Andre utgaver/formater


Bibliotek som har denne