TV-reklame i Norge : hvilken situasjon står vi overfor, og hvordan kan vi tenke oss en norsk modell for TV-reklame
Arne Stokke Johnsen [red.]
Bok Bokmål 1983
Utgitt | Oslo : Norges Markedsforbund , 1983
|
---|---|
Omfang | III, 118 bl.
|
Opplysninger | På initiativ fra Norges Markedsforbund har representanter fra fire tilsluttede næringsorganisasjoner utarbeidet denne rapport om TV-reklame i Norge: Annonsørforeningen, Norske Avisers Landsforbund, Norsk Ukepresse, Registrerte Reklamebyråers Forening
|
Emner | Asbjørnsen, Peter Christen , 1812-1885
ANFO annonsørforeningen : (NO-TrBIB)2097803 Norges markedsforbund : (NO-TrBIB)90057678 Norsk ukepresse : (NO-TrBIB)90186746 Vis mer... Norske avisers landsforbund : (NO-TrBIB)90078893
Registrerte reklamebyråers forening : (NO-TrBIB)90102739 Krokskogen - Historie Fotpleie Stemmerett - Follo Fotball Idrett - Medisin Kvinnehistorie - Follo Prosjektarbeid - Undervisning |
Geografisk emneord | |
Dewey |