Skriveutvikling på mellomtrinnet : en undersøkelse av sammenhengsmekanismer i elevtekster og hvilke didaktiske forhold som bidrar til utvikling av sammenheng i tekst
Anne Kathrine Hundal
Bok Bokmål 2017 · Doktoravhandlinger (Form)
Digital utgave: Søke-URL
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | Trondheim : Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for språk og litteratur , 2017
|
Omfang | XV, 322 s. : ill. (noen kol.)
|
Opplysninger | Avhandling (ph.d.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2017
|
Emner | Elever : (NO-TrBIB)HUME07216
Grunnskolen : (NO-TrBIB)HUME23030 Mellomtrinnet (5.-7. trinn) : (NO-TrBIB)HUME24596 Norsk språk : (NO-TrBIB)HUME10259 Vis mer... Norskfaget : (NO-TrBIB)HUME07938
Skriveopplæring : (NO-TrBIB)HUME25825 Undervisning : (NO-TrBIB)HUME07899 tekstanalyse tekstlingvistikk elevtekster skriving kohesjon koherens |
Sjanger | Doktoravhandlinger (Form) : (NO-TrBIB)HUME01029. - Doktoravhandlinger : (NO-TrBIB)HUME01029. - Doktoravhandlinger((NO-TrBIB)HUME01029) . - Doktoravhandlinger(https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61)
|
Geografisk emneord | Norge : (NO-TrBIB)HUME02605. - Norge((NO-TrBIB)HUME02605)
|
Dewey | |
ISBN | 978-82-326-2406-5
|