Det gode vertskapet : kunsten å få mennesker til å føle seg velkomne : en inspirasjonsbok
av Jan Gunnarsson og Olle Blohm ; oversatt av Karen Anne Okstad og Tina Skjærvik
Bok Bokmål 2009
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Utgitt | Trondheim : Tapir akademisk forl. , cop. 2009
|
Omfang | 143 s.
|
Utgave | Rev. utg.
|
Opplysninger | 1. utg. 2004
|
Emner | Gjester
Kollegaer Kommunikasjon Kommunikasjon(anvendt psykologi) Vis mer... Kundebehandling
Mellommenneskelege relasjonar(psykologi) Vertens rolle altruisme empati gjestfrihet gjestfrihet vertskap samhandling kundebehandling kundekontakt turisme mellommenneskelige relasjoner service tjenesteyting kunder trivselnæringsliv arbeidsmiljø motivasjon oppmuntring altruisme empati kundekontakt kunder mellommenneskelige motivasjon oppmuntring relasjoner samhandling service tjenesteyting trivselnæringsliv turisme Arbeidsmiljø Sosiobiologi Vertskap Kundehandsaming, vertskap Skikk og bruk Mellommenneskelege relasjonar Arbeidsmiljø((NO-TrBIB)REAL007649) Skikk og bruk((NO-OsBA)1119990) Sosiobiologi((NO-TrBIB)REAL013810) |
Dewey | |
ISBN | 9788251924443
|