Fra tall til ord : kvalitativ metode i markedsforskning
Ola Gaute Aas Askheim Ola Gaute Aas Askheim og Tor Grenness
Bok Bokmål 2000 · Lærebøker for høyskole og universitet
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Utgitt | [Oslo] : Universitetsforl. , cop. 2000
|
---|---|
Omfang | 154 s. : ill.
|
Opplysninger | Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Forskningsarbeid
Kvalitativ metode Metodikk Forskningsmetoder Vis mer... Kvalitative metoder
Markedsføring Samfunnsvitenskap Forskning Markedsforskning Metoder Markedsforhold Markedsforsking Markedsanalyse Kvalitative metoder((NO-TrBIB)HUME01496) Markedsføring((No-TrBIB)HUME07755) markedsforskning kvalitative metoder koding undersøkelserfokusgrupper internett utvalg analyse |
Sjanger | |
Dewey | |
ISBN | 8251840562 : Nkr 268.00
|