Brand 2.0 : markedsføring og ledelse 2


Siri Løvaas, Arne Rusten Syltevig og Ruth-Wenche Hebnes Vinje
Bok Bokmål 2024 · Lærebøker
Originaltittel
Medvirkende
Omfang
440 sider : illustrasjoner i farger
Utgave
Bokmål[utgave], 1. utgave
Opplysninger
Brand 2.0 er en nyskrevet lærebok for videregående skole for programfaget markedsføring og ledelse 2 i studieforberedende utdanningsprogram. Boka er basert på kompetansemålene i læreplan gjeldende fra august 2021. Læreverket består av læreboka Brand 1.0, Brand 2.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen. Ressursene legger vekt på en praktisk tilnærming til faget og har en omfattende begrepsbase. Boka har et visuelt uttrykk med figurer som støtter teksten gjennom å illustrere teorien, og legger vekt på å illustrere et framtidsperspektiv for markedsføringsfaget. Etter hvert kapittel er det varierte oppgaver og verktøy.
Emner
Sjanger
Lærebøker : (uri)https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/184
Besetning
Dewey
ISBN
9788211032195 : Nkr 999.00

Bibliotek som har denne