Dialog, samspel og læring


Olga Dysthe (red.)
Bok Nynorsk 2001
Utgitt
Oslo : Abstrakt , 2001
Omfang
351 s.
Opplysninger
4. oppl. med 13-sifret ISBN. - Opplagshistorikk: 2. oppl. 2003; 3. oppl. 2006; 4. oppl. 2008 (Nkr 365.00). - Data om bidragsyterne: s. 349-351. - Har bibliografi. - Ei av dei viktigaste utfordringane innanfor utdanning er å finne balansen mellom individ og fellesskap, mellom individualiserande og felleskapsretta læringsformer. Skolen har framleis potensial i seg til å vere kulturbærande og til å skape ein kultur som tolererer og verdset ulikskap. Men det betyr at skolen må leve i spenninga mellom å gi rom for individuelle læringserfaringer og å dyrke fellesskapsprosessaene. Korleis det skal gjerast i praksis har både med læringssyn og didaktisk kompetanse å gjere. I denne boka blir derfor artiklar om kunnskaps- og læringssyn kombinert med artiklar om konkrete læringssituasjoner. Boka rommer artiklar av forfattarar innanfor ulike fagfelt ? som pedagogikk, psykologi, norsk og fagdidaktikk. Boka vil vere av interesse for alle som er opptatt av læring, kulturformidling og kunnskapsutvikling og som ønskjer å få betre innsikt i kommunikasjons- og samspelprosessar og korleis kvaliteten på dei kan forbetrast. Litteraturlister. Nyn./bm.. - Ei av dei viktigaste utfordringane innanfor utdanning er å finne balansen mellom individ og fellesskap, mellom individualiserande og fellesskapsretta læringsformer. Skolen har framleis potensial i seg til både å vere kulturbærande og til å skape ein kultur som tolererer og verdset ulikskap. Men det betyr at skolen må leve i spenninga mellom å gi rom for individuelle læringserfaringar og å dyrke fellesskapsprosessane. Korleis det skal gjerast i praksis har både med læringssyn og didaktisk kompetanse å gjere. I denne boka blir derfor artiklar om kunnskaps- og læringssyn kombinert med artiklar om konkrete læringssituasjoner
Emner
Dewey
ISBN
8279350284. - 978-82-7935-028-6

Bibliotek som har denne