Skolen og elevenes forutsetninger : om tilpasset opplæring i pedagogisk praksis og forskning
Thomas Nordahl og Stephen Dobson (red.)
Bok Bokmål 2009
Digital utgave: Søke-URL
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | Vallset : Oplandske bokforl. , 2009
|
Omfang | 216 s. : ill.
|
Opplysninger | Inneholder hoveddelene: Praksis i klasserom ; Lærer som profesjon
|
Emner | Pedagogikk : Forskning
Utdanning Utdanning : Forskning pedagogisk forskning tilpasset opplæring lærer profesjon forskningsbasert utviklingsarbeid aksjonsforskning undervisning grunnskolen praksis elever elevforutsetninger grunnopplæring forskningsmetoder lærere lærerprofesjonalitet forsking elevvurdering ledelse klasseledelse samarbeid foreldre kartlegging observasjon intervju Vis mer... Pedagogisk forskning
Pedagogikk - Metoder pedagogisk forskning tilpasset opplæring lærer profesjon forskningsbasert utviklingsarbeid aksjonsforskning undervisning grunnskolen praksis elever elevforutsetninger grunnopplæring forskningsmetoder lærere lærerprofesjonalitet forsking elevvurdering ledelse klasseledelse samarbeid foreldre kartlegging observasjon intervju opplã¦ring |
Dewey | |
ISBN | 9788275181686 : Nkr 250.00
|