Forbrukerforståelse : en innføring i teori og perspektiver på moderne forbruk


Frode Nyeng
Tale på CD Bokmål 2020

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2020
Omfang
23 t. 13 min.
Opplysninger
Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Forbrukerforståelse beskriver hvordan vår mangfoldige bruk av produkter tematiseres i ulike teorier, og veksler mellom å legge vekten på psykologi, sosiologi, filosofi og teknologi. Sentralt står en rekke spenningsforhold som definerer hva det er å være en moderne forbruker: mellom personlige valg og sosiale strukturer, eksistensiell frihet og kulturell fremmedgjøring, meningsfull shopping og ulykkelig materialisme, autentisk individualisme og flokkens inautentiske jakt på det unike.
Emner
Dewey
ISBN
978-82-16-31719-8

Andre utgaver/formater


Bibliotek som har denne