Markedsføringsledelse


Runar Framnes
Bok Bokmål 2018
Medvirkende
Blom, Svein-Erik . Markedsføringsledelse
Utgitt
Oslo : Universitetsforl. , cop. 2018
Omfang
622 s. : ill. (noen kol.), diagr.
Utgave
9. utg. / Runar Framnes, Arve Pettersen og Hans Mathias Thjømøe
Opplysninger
1. utg. Oslo : Tanum-Norli, 1984 ved Svein-Erik Blom, Runar Framnes, Hans M. Thjømøe. - Opplagshistorikk: 2.-3. oppl. 2020 (Nkr 679.00). - Trygt forankret i oppdatert internasjonal forskning og breddfull av gode norske eksempler. Denne boken gir deg en lettlest, oppdatert, grundig og oversiktlig innføring i markedsføring. «Markedsføringsledelse» er en innføringsbok som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassikker gjennom mange år. Den er er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av case og eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave har vært gjenstand for en gjennomgående revidering og oppdatering. Blant annet er det skrevet et nytt kapittel 13 om tjenestemarkedsføring og servicemedarbeideren. Digital markedsføring og markedsføring gjennom sosiale medier har fått en viktig plass i flere kapitler. I tillegg har boken fått tilført mange nye og aktuelle eksempler. «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken - enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.. - Elektronisk reproduksjon. - info:sid/primo.exlibrisgroup.com-BIBSYS_ILS
Emner
Bedriftsøkonomi
Kommunikasjon
Distribusjon : (NO-TrBIB)HUME21227
Forbrukeranalyser : (NO-TrBIB)HUME12020
Vis mer...
Dewey
ISBN
978-82-15-03036-4

Andre utgaver/formater

Markedsføringsledelse
Runar Framnes

Bok · Bokmål · 2021
Markedsføringsledelse
Runar 1948- Framnes

Bok · Engelsk · 2021

Bibliotek som har denne