Markedsføringsledelse
Runar Framnes
Bok Bokmål 2011
Medvirkende | Blom, Svein-Erik . Markedsføringsledelse
|
---|---|
Utgitt | Oslo : Universitetsforl. , cop. 2011
|
Omfang | 618 s. : ill.
|
Utgave | 8. utg. /
|
Opplysninger | 1. utg. Oslo : Tanum-Norli, 1984 ved Svein-Erik Blom, Runar Framnes, Hans M. Thjømøe. - Opplagshistorikk: 2. oppl. 2012; 4. oppl. 2015 (Nkr 599.00); 5. oppl. 2017. - Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Bedriftsøkonomi
Distribusjon Forbrukeranalyser Markedsforskning Vis mer... Markedsføring
Marknadsføring Produktutvikling markedsføring Leadership Marketing Markedsføring(bedriftsøkonomi) Markedsføring((NO-TrBIB)HUME07755) markedsføring markedsanalyse markedsplanlegging markedsføringsledelse marketing reklame markeder ledelse kjøpsatferd relasjoner produktutvikling produktpolitikk distribusjon priser internasjonal kontroll salg kommunikasjon prispolitikk pensum tiø4165 |
Dewey | |
ISBN | 8215017207. - 9788215017204
|