Markedsføring på 1-2-3


Eirik Haus og Lars E. Olsen
Tale på CD Bokmål 2022

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Medvirkende
Olsen, Lars-Henrik (medforfatter)
Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2022
Opplysninger
I prod. per november 2022. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.
Emner
Dewey
ISBN
978-82-16-46561-5

Andre utgaver/formater

Markedsføring på 1-2-3
Eirik Haus

Bok · Bokmål · 2022
Digital utgave: Søke-URL

Bibliotek som har denne