Markedsføring på bedriftsmarkedet


Harald Biong, Erik B. Nes og Jon Bingen Sande
Tale på CD Bokmål 2022

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Medvirkende
Nes, Erik B. (medforfatter)
Sande, Jon Bingen (medforfatter)
Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2022
Opplysninger
1. utg. Oslo : Tano Aschehoug, 1999 ved Erik B. Nes og Harald Biong. - I prod. pr oktober 2022. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Denne boken bygger på internasjonal forskning, men tar utgangspunkt i norske forhold. Den tar for seg de spesielle utfordringene markedsførere står ovenfor når det er andre organisasjoner som er kjøpere av produkter og tjenester. Sammenlignet med tradisjonell markedsføring stiller B2B-markedsføring blant annet spesielle krav til markedsstrategi og hvordan man håndterer de organisatoriske prosessene som foregår hos og mellom kunden og leverandøren.
Emner
Dewey
ISBN
978-82-16-46389-5

Andre utgaver/formater

Markedsføring på bedriftsmarkedet
Harald Biong, Erik B. Nes og Jon Bingen S...

Bok · Bokmål · 2016
Digital utgave: Søke-URL
Markedsføring på bedriftsmarkedet
Harald Biong, Erik B. Nes og Jon Bingen S...

Daisy lydbok · Bokmål · 2022

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Bibliotek som har denne