Det samskapte merket : hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker


Nicholas Ind, Clare Fuller og Charles Trevail ; [oversatt av Adrian Peretz]
Tale på CD Bokmål 2022

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Annen tittel
Medvirkende
Fuller, Clare (medforfatter)
Peretz, Adrian (oversetter)
Trevail, Charles (medforfatter)
Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2022
Opplysninger
I prod. per juni 2022. - Originaltittel: Brand together. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene. Det samskapte merket undersøker - ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone - hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet.
Emner
Dewey
ISBN
978-82-16-45498-5

Andre utgaver/formater

Det samskapte merket : hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker
Nicholas Ind, Clare Fuller og Charles Tre...

Bok · Bokmål · 2012
Digital utgave: Søke-URL
Det samskapte merket : hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker
Nicholas Ind, Clare Fuller og Charles Tre...

Daisy lydbok · Bokmål · 2022

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Bibliotek som har denne