Exploring how South African science teachers can integrate students' indigenous knowledges into their regular teaching : approaching bottom-up decolonisation through participatory action research
Maren Seehawer
Bok Engelsk 2021 · Doktoravhandlinger
Tekstet på: Bokmål
Originaltittel | |
---|---|
Omfang | 1 bind (varierende paginering) : illustrasjoner
|
Opplysninger | Delvis opptrykk av artikler. - Avhandling (ph.d.) - OsloMet - storbyuniversitetet, Oslo, 2021
|
Emner | Aksjonsforskning : (NO-TrBIB)HUME21943
Avkolonisering : (NO-TrBIB)HUME09577 Flerkulturell pedagogikk : (NO-TrBIB)HUME07885 Kunnskap : (NO-TrBIB)HUME08078 Vis mer... Naturfag : (NO-TrBIB)HUME18728
Urfolk : (NO-TrBIB)HUME00750 urfolkskunnskaper tradisjonell kunnskap kunnskapsintegrering kunnskapsintegrasjon |
Sjanger | Doktoravhandlinger : https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61. - Doktoravhandlinger((uri)https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61) . - Doktoravhandlinger(https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61)
|
Geografisk emneord | Sør-Afrika (Område) : (NO-TrBIB)HUME01643. - Sør-Afrika (Område)((NO-TrBIB)HUME01643) . - Sør-Afrika
|
Dewey | |
ISBN | 9788283643367
|