Markedsføringsledelse


Runar Framnes, Håvard Huse, Arve Pettersen og Hans Mathias Thjømøe
Bok Bokmål 2021
Digital utgave: Søke-URL
Originaltittel
Medvirkende
Omfang
540 sider : illustrasjoner i farger
Utgave
10. utgave
Opplysninger
Boken dekker grunnleggende emner innen markedsføring. Stoffet er forankret i nyere internasjonal forskning og tilpasset norske markedsforhold, gjennom eksempelbruk og case fra norske bedrifter. Boken henvender seg til studenter som tar innføringsfag i markedsføringsemner, men den vil også være relevant for ledere og markedsførere som ønsker et tilgjengelig oppslagsverk på feltet. Dette er den niende utgaven av boken. Siden forrige utgave i 2011 har forfatterne revidert innholdet med henblikk på digital markedsføring og sosiale medier, og et nytt kapittel om tjenestemarkedsføring og servicemedarbeiderens rolle har kommet til. Omtalen er utarbeidet av BS.
Emner
Dewey
ISBN
9788215037080 : Nkr 649.00

Andre utgaver/formater

Markedsføringsledelse
Runar Framnes og Hans Mathias Thjømøe ; [...

Bok · Bokmål · 2001
Digital utgave: Søke-URL
Markedsføringsledelse
Runar Framnes

Bok · Bokmål · 2006
Digital utgave: Søke-URL
Markedsføringsledelse
Runar Framnes, Hans Mathias Thjømøe, Svei...

Bok · Bokmål · 1997
Les boka på nett
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Markedsføringsledelse
Runar Framnes, Håvard Huse, Arve Petterse...

Daisy lydbok · Bokmål · 2022

Tilhører NLB
Vis hos NLB
Markedsføringsledelse
Runar Framnes, Håvard Huse, Arve Petterse...

Tale på CD · Bokmål · 2022

Tilhører NLB
Vis hos NLB
Markedsføringsledelse
Runar Framnes, Arve Pettersen og Hans Mat...

Tale på CD · Bokmål · 2019

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Bibliotek som har denne