Premisser for påvirkning gjennom reklame = : Premisser for påvirkning


Trond Blindheim, Gunnar Sætrang
Bok Bokmål 1995
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel
Utgitt
Oslo : Cappelen akademisk forl. , 1995
Omfang
223 s. : ill.
Utgave
2. oppl. [i.e. 2. utg.]
Opplysninger
1. utg. Oslo : Cappelen, 1991. - Elektronisk reproduksjon. - Opplagshistorikk: 3. oppl. [i.e. 2. utg., 2. oppl.] 1996; [2. utg.], 3. oppl. 1996; 4. oppl. 2002. - Bibliografi: s. 215-217
Emner
Markedsførings-fag
Mediefag
Økonomi-fag
Reklame
forbrukerlære markedsføring påvirkning reklame
Dewey
ISBN
82-456-0020-2

Bibliotek som har denne