Visjon 1 : lærebok markedsføring og ledelse : lærebok


Per Nørgaard
Bok Bokmål 2021 · Lærebøker for videregående skole
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel
Medvirkende
Utgitt
[Oslo] : Cappelen Damm , 2021
Utgave
4. utgave
Opplysninger
Visjon 1 dekker alle kompetansemålene i programfaget markedsføring og ledelse 1 til fagfornyelsen og læreplanen LK20. Læreverket Visjon presenterer markedsføringsfaget på en virkelighetsnær måte. Fagstoffet er sentrert rundt sentrale teorier, som kontekstualiseres gjennom oppdaterte eksempler fra inn- og utland. I Visjon får elevene en grundig innføring i hvordan faget er sentralt på ulike måter for bærekraftig utvikling og temaet går igjen som perspektiv i kapitlene i boka. Nye Visjon har flere oppgaver der elevene må sette sammen kunnskap og kompetanse for å besvare komplekse problemer. Diskusjonsoppgaver krever at elevene reflekterer over problemstillinger og foreslår løsninger selv. I læreboka og på nett er det eksempler og læringsstier der elevene får arbeide både praktisk og utforskende med problemstillinger. Denne kombinasjonen gir elevene et godt faglig fundament og et godt utgangspunkt for å forstå for hvordan teorien kan benyttes i praksis. På nettstedet finner lærer forslag til årsplaner, presentasjoner til bruk i timene, forslag til kapittelprøver og terminprøver. Lærer kan legge inn egne opplegg og jobbe prosessorientert med innleveringsoppgaver og underveisvurdering.
Emner
Sjanger
Dewey
ISBN
978-82-02-68984-1(heftet)

Bibliotek som har denne