Lek i begynneropplæringen : lekende tilnærminger til skole og SFO


Aslaug Andreassen Becher, Elisabeth Bjørnestad, Hilde Dehnæs Hogsnes (red.)
Tale på CD Bokmål 2020

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Medvirkende
Becher, Aslaug Andreassen (medforfatter)
Bjørnestad, Elisabeth (medforfatter)
Broström, Stig (medforfatter)
Frenning, Ingrid (medforfatter)
Vis mer...
Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2020
Opplysninger
I prod. per juni 2020. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Denne boken handler om lekens betydning for de yngste barna i skolen, og om lekens betydning for kontinuitet mellom barnehage, skolefritidsordning og skole. For at barna både skal få leke og lære, er det behov for mer kunnskap om lek og lekende tilnærminger til læring i dagens skole og skolefritidsordning. Boken viser hvordan lek, bevegelse og varierte arbeidsmåter gir bedre muligheter for helhetlig læring og utvikling. Målgruppen for boken er studenter i lærerutdanningene, lærere, skoleledere, lærerutdannere og forskere som er opptatt av begynneropplæringen og overgangen mellom barnehage og skole.
Emner
Dewey
ISBN
978-82-16-31348-0

Andre utgaver/formater

Lek i begynneropplæringen : lekende tilnærminger til skole og SFO
Aslaug Andreassen Becher, Elisabeth Bjørn...

Daisy lydbok · Bokmål · 2020

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Bibliotek som har denne