Jon Fosse i skulen


Dag Skarstein og Inger Vederhus (red.)
Bok Nynorsk 2020
Medvirkende
Utgitt
Samlaget
Omfang
135 sider : illustrasjoner
Opplysninger
Jon Fosse sine tekstar er godt eigna både til konsentrert stillelesing, aktiv utforsking og framføringar på skulescenar. Urøynde lesarar blir fanga av korte tekstar som overraskar, røynde lesarar finn nytt å bryne seg på. Dei relativt små tekstane i ulike sjangrar passar særleg godt til klasseromsbruk og opnar for variert didaktisk tilrettelegging og individuell tilpassing av undervisninga. Lesing av utfordrande tekstar i skulen er eit aktuelt vitskapsfelt i litteraturdidaktikken. Med grunnlag i oppdatert forsking bidrar denne fagfellevurderte antologien med ny innsikt om Jon Fosses ulike sjangrar og bruken av desse i skulen. Boka er skriven for lærarstudentar både på grunn- og vidareutdanninga og har eit gjennomgåande didaktisk perspektiv. Dag Skarstein er førsteamanuensis i norsk og Inger Vederhus er førstelektor i norsk ved OsloMet - Storbyuniversitetet. Dei er begge tilsett ved lærarutdanninga.
Emner
Fosse, Jon , 1959-
Litteratur
Undervisningsmetoder
Undervisningsmetodikk
norsk litteratur norsk drama samtidsdrama litteraturdidaktikk undervisningsmetodar grunnskolen ungdomsskolen vgs vidaregående skole undervisning
Dewey
ISBN
82-340-0117-5

Bibliotek som har denne