Jon Fosse i skulen
Dag Skarstein og Inger Vederhus (red.)
Bok Nynorsk 2020
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | Samlaget
|
Omfang | 135 sider : illustrasjoner
|
Opplysninger | Jon Fosse sine tekstar er godt eigna både til konsentrert stillelesing, aktiv utforsking og framføringar på skulescenar. Urøynde lesarar blir fanga av korte tekstar som overraskar, røynde lesarar finn nytt å bryne seg på. Dei relativt små tekstane i ulike sjangrar passar særleg godt til klasseromsbruk og opnar for variert didaktisk tilrettelegging og individuell tilpassing av undervisninga. Lesing av utfordrande tekstar i skulen er eit aktuelt vitskapsfelt i litteraturdidaktikken. Med grunnlag i oppdatert forsking bidrar denne fagfellevurderte antologien med ny innsikt om Jon Fosses ulike sjangrar og bruken av desse i skulen. Boka er skriven for lærarstudentar både på grunn- og vidareutdanninga og har eit gjennomgåande didaktisk perspektiv. Dag Skarstein er førsteamanuensis i norsk og Inger Vederhus er førstelektor i norsk ved OsloMet - Storbyuniversitetet. Dei er begge tilsett ved lærarutdanninga.
|
Emner | Fosse, Jon , 1959-
Litteratur Undervisningsmetoder Undervisningsmetodikk norsk litteratur norsk drama samtidsdrama litteraturdidaktikk undervisningsmetodar grunnskolen ungdomsskolen vgs vidaregående skole undervisning |
Dewey | |
ISBN | 82-340-0117-5
|