Nye forretningsmodeller i handelen : innovasjon for en bærekraftig fremtid


Camilla Skjelsbæk Gramstad, Sigrid Helland og Tina Saebi
Bok Bokmål
Les boka på nett
Annen tittel
Originaltittel
Utgitt
Universitetsforlaget
Omfang
1 online (nettilkoblet) ressurs (172 sider) : illustrasjoner
Utgave
1. utgave
Opplysninger
1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2017. - Digitalisering. Bærekraft. Forbrukermakt. Myndighetskrav. Norsk handel er i endring og etablerte forretningsmodeller utfordres. Denne boken viser hvordan innovasjon i forretningsmodeller kan være en kilde til konkurransekraft og, ikke minst, hvordan bærekraft kan bli lønnsomt. Sentrale spørsmål som forfatterne besvarer er: * Hva er status på innovasjon i handelen?* Hvordan ser nye forretningsmodeller i handelen ut?* Hvordan kan man implementere nye forretningsmodeller?* Hvordan ser fremtiden til handelen ut? Redaktører for boken er Camilla Skjelsbæk Gramstad, Sigrid Helland og Tina Saebi. Andre bidragsytere er Sunniva Adam, Tor W. Andreassen, Kristin Bentsen, Christian Bücker, Samuel Desguin, Valeria Duml, Erlend Aas Gulbrandsen, Sveinung Jørgensen, Silje Sørfonn Moe, Lars Jacob Tynes Pedersen, Per Egil Pedersen, Anna Soler Perlacia, Kristin Ringvold, Anna Christina Rosenquist, Birgit A. A. Solem og Nicolai Madsen Vaage.
Emner
Dewey
ISBN
82-15-03966-9

Andre utgaver/formater

Nye forretningsmodeller i handelen : innovasjon for en bærekraftig fremtid
Camilla Skjelsbæk Gramstad, Sigrid Hellan...

Bok · Bokmål · 2017

Bibliotek som har denne