Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo : med merkevareterroristene i siktet
Naomi Klein · oversatt av: Morten Hansen ... [et al.]
Bok Bokmål 2002
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel | |
---|---|
Originaltittel | |
Medvirkende | |
Utgitt | [Oslo] : Oktober , 2002
|
Omfang | XXI, 516 s. : ill.
|
Utgave | [Ny utg.]
|
Opplysninger | 1. norske utg. 2001. - 3. oppl. med 13-sifret ISBN. - Opplagshistorikk: Ny utg., 2. oppl. 2003; 3. oppl. 2007 (Nkr 149.00)
|
Emner | Forbrukersamfunnet
Globalisering INDUSTRIPRODUKTER KVALITETSVARER Vis mer... Logoer
Maredsføring: Bedriftsøkonomi Markedsføring Markedsførings-fag Mediefag Merkevarer Merkevarer, markedsføring, multinasjonale selskaper, varemerking Multinasjonale selskap Multinasjonale selskaper Produktutvikling Sosialøkonomi Varemerke markedføring produksjon Økonomi-fag Reklame og samfunn Reklame - Etikk Varemerker varemerker reklame merkevarer markedsføring multinasjonale selskaper internasjonale bedrifter globalisering |
Dewey | |
ISBN | 8249501128 : Nkr 138.00. - 9788249501120
|
Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo : med merkevareterroristene i siktet
Naomi Klein ; oversatt av: Morten Hansen ...
Bok · Bokmål · 2001
Les boka på nett
Les boka på nett
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Naomi Klein ; oversatt av: Morten Hansen ...
Bok · Bokmål · 2001
Les boka på nett
Les boka på nett
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo : med merkevareterroristene i siktet
Naomi Klein ; oversatt av: Morten Hansen ...
Tale på CD · Bokmål · 0
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Naomi Klein ; oversatt av: Morten Hansen ...
Tale på CD · Bokmål · 0
Tilhører NLB
Vis hos NLB