No logo
Naomi Klein
Bok Engelsk 2000
Annen tittel | |
---|---|
Utgitt | London : Flamingo , 2000
|
Omfang | XXI, 502 s. : ill.
|
Opplysninger | Over tittelen: No space, no choice, no jobs. - Bibliografi: s. 479-481
|
Emner | Globalisering
Logo Markedsføring Multinasjonale selskaper Vis mer... Varemerke(bedriftsøkonomi)
Reklame og samfunn Reklame - Etikk Globalisering(sosial endring) Multinasjonale selskap (sosialøkonomi) Multinasjonale selskap(bedrifter) Multinasjonale selskap(produksjon) (sosialøkonomi) Multinasjonale selskap(utenrikshandel) Varemerker Varemerker(bedriftsøkonomi) Variasjoner sosiale forandringer generasjonskonflikter merkevarer politikk multinasjonale internasjonale selskaper opinion offentlighet globalisering markedsføring |
Dewey | |
ISBN | 0-00-653040-0(h.)
|