Amusing ourselves to death : public discourse in the age of show business
Neil Postman
Bok Engelsk 1985
Utgitt | New York : Viking , 1985
|
---|---|
Omfang | viii, 184 s.
|
Opplysninger | "Elisabeth Sifton books."
|
Emner | Mass media - Influence.
Film, radio, fjernsyn - kommunikasjon Kommunikasjon Samfunn Vis mer... film - kommunikasjonssosiologi
video - kommunikasjonssosiologi massemedia kultur samfunn culture mass media social influence fjernsyn kommunikasjonssosiologi massemedier sosiologi påvirkning underholdning kommunikasjonsformer |
Dewey | |
ISBN | 0-670-80454-1
|
Amusing ourselves to death : public discourse in the age of show business
Neil Postman
Bok · Engelsk · 1986
Neil Postman
Bok · Engelsk · 1986
Amusing ourselves to death : public discourse in the age of show business
Neil Postman
Bok · Engelsk · 2006
Neil Postman
Bok · Engelsk · 2006
Amusing ourselves to death : public discourse in the age of show business
Neil Postman
Bok · Engelsk · 2006
Neil Postman
Bok · Engelsk · 2006