Digital læring i skole og lærerutdanning
Rune Johan Krumsvik (red.)
Tale på CD Bokmål 2018
Medvirkende | Blikstad-Balas, Marte (medforfatter)
Dones, Carl Fredrik (medforfatter) Egelandsdal, Kjetil (medforfatter) Erstad, Ola (medforfatter) Vis mer... Furberg, Anniken (medforfatter)
Furnes, Bjarte (medforfatter) Gotaas, Anne Cathrine (medforfatter) Gudmundsdóttir, Gréta Björk (medforfatter) Instefjord, Elen (medforfatter) Jones, Lise Øen (medforfatter) Krumsvik, Rune Johan (medforfatter) Ludvigsen, Kristine (medforfatter) Lund, Andreas (medforfatter) Michaelsen, Anne S. (medforfatter) Norman, Elisabeth (medforfatter) Ottestad, Geir (medforfatter) Røkenes, Fredrik Mørk (medforfatter) Skaar, Øystein Olav (medforfatter) Øfstegaard, Marianne (medforfatter) |
---|---|
Utgitt | Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2018
|
Opplysninger | I prod. per okt. 2018. - Brage Talesyntese. - Fra forlagets bokomtale: Den siste stortingsmeldingen om lærerutdanningen presiserer at lærerutdanningen må prioritere pedagogisk bruk av IKT og digital kompetanse om man skal klare å holde tritt med praksisfeltet som lærerstudentene skal ut i. Internasjonal forskning viser det samme behovet. Boka, som er en ny utgave av «Skulen og den digitale læringsrevolusjonen» (2007), gir innblikk både i hvordan det står til med den digitale kompetansen i skolen og hvordan lærerutdanningen må arbeide for kunne utdanne digitalt kompetente lærere
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 978-82-16-27792-8
|