Kategorial danning og bruk av IKT i undervisning


Kåre Fuglseth (red.)
Bok Bokmål 2018
Flere språk: Nynorsk
Medvirkende
Fuglseth, Kåre (redaktør)
Utgitt
[Oslo] : Universitetsforl. , 2018
Omfang
192 s. : ill.
Opplysninger
På omslaget: Open access. - - Kan vi arbeide med metodar i skulen utan å trekkje inn innhald og mål? - Kva kan digital teknologi gje av pedagogisk meirverdi? - Kan tysk danningsteori framleis vere til hjelp til å forstå undervisning og læring? Denne boka handlar om det som skjer når danningsteori møter utfordringane med digital teknologi i skulen og særleg med bruken av mobile einingar (m-læring) i lærarutdanninga. Undervisningstema som er drøfta, er filosofi og etikk, engelsk litteratur og kunst og handverk. Sentrale perspektiv er henta frå den tyske teoretikaren Wolfgang Klafki (1927-2016). Klafkis kategoriale danningsteori blir kritisk drøfta i lys av dagens digitale utfordringar, og mottakinga av teorien hans i norsk pedagogikk og didaktikk blir òg vurdert. Forfattarane argumenterer for at Klafki framleis er aktuell. Eit sentralt poeng for Klafki var at danning er tosidig; ho har alltid både ei formal og ei materiell side. Vi kan ikkje «lære å lære» utan å lære noko. Han peika også på at det konkrete emnet har ei generell side, ein kategori, av større eller mindre danningsverdi. For å kunne velje læringsstoff og metode, må læraren og læreplanmakaren må ha ein fagleg idé om kva dette kan vere. Boken utgis også digitalt med åpen tilgang på: https://www.idunn.no/kategorial-danning-og-bruk-av-ikt-i-undervisning.
Emner
Dewey
ISBN
978-82-15-02946-7(h.)

Bibliotek som har denne