Markedskommunikasjon


Lars E. Olsen, Adrian Peretz
Tale på CD Bokmål 2018 Lars Erling Olsen

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Medvirkende
Peretz, Adrian (medforfatter)
Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2018
Opplysninger
I prod. per juni 2018. - Brage Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Digital teknologi og nye mediekanaler åpner for spennende, kreative budskap i nye mediekanaler og i nye situasjoner, men gjør det også mer krevende å holde oversikten. Til tross for mange endringer er det imidlertid veldig mye som ikke er endret. Målet med markedskommunikasjon er å oppnå effekter. Alle disse effektene, enten det er kjennskap, kunnskap, holdninger eller atferd, kan kun oppnås gjennom å påvirke mennesker, eller deres hjerner. Og disse hjernene har ikke endret seg på grunn av vår tids digitale transformasjon. De er et produkt av millioner av år med evolusjon, og de siste 10 15 årene er i det perspektivet bare en liten «dråpe i havet». Markedskommunikasjon balanserer disse to, tilsynelatende motstridende, trekkene ved markedskommunikasjon.
Emner
Dewey
ISBN
978-82-16-27150-6

Andre utgaver/formater

Markedskommunikasjon
Lars Erling Olsen
Lars E. Olsen, Adrian Peretz

Bok · Bokmål · 2017
Markedskommunikasjon
Lars Erling Olsen
Lars E. Olsen, Adrian Peretz

Daisy lydbok · Bokmål · 2018

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Bibliotek som har denne