Koncepcja zrównoważonego rozwoju: w kształceniu nauczycieli klas początkowych
Ligia Tuszyńska
Bok Polsk 2016
Flere språk: Engelsk
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej , 2016
|
Omfang | 126 s.
|
Opplysninger | Følgende artikler på engelsk: Implementation of education for sustainable development in primary schools - in norwegian perspective / Eli Munkebye. Reorienting teacher education and schools to address sustainability : multiple perspectives / Kirsti Vindal Halvorsen
|
Emner | "Nature (Environment)"
Barnetrinnet (1.-7. trinn) : (NO-TrBIB)HUME27904 Bærekraftig utvikling : (NO-TrBIB)HUME20308 Holistisk pedagogikk : (NO-TrBIB)HUME23118 Vis mer... Learning
Lærerutdanning : (NO-TrBIB)HUME27346 Læring : (NO-TrBIB)HUME08079 Miljøpedagogikk : (NO-TrBIB)HUME24717 Natur : (NO-TrBIB)HUME11910 Pedagogikk : (NO-TrBIB)HUME07881 Pedagogisk filosofi : (NO-TrBIB)HUME07895 Skolen : (NO-TrBIB)HUME27903 Sustainable development Teacher Education Teaching Undervisning : (NO-TrBIB)HUME07899 Utendørs undervisning : (NO-TrBIB)HUME28544 education |
Dewey | |
ISBN | 9788364953378
|