Nordisk konsumentkonferanse : Lillehammer 11-14 November 1998 : papers



Bok Bokmål 1999
Flere språk: Engelsk
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Utgitt
Lysaker : Statens institutt for forbruksforskning , [1999]
Omfang
105 s. (flere pag.) : tab.
Opplysninger
The role of consumers in environmental successes / Eivind Stø m.fl. Consumers' environmental orientations : are they changing? / Randi Lavik. Sustainable consumption and the consumer / Gunnar Vittersø m.fl. Eating out in the Nordic countries / Ellen Bjørkum m.fl. Our eating habits / Rønnaug Aa. Fagerli. Competition for control with retail outlets in the grocery sector / Jan Roar Beckstrøm. The relative debt burden on the likelihood of running into debt / Christian Poppe. Internett-reklame rettet mot barn / Anita Borch. Diderot-effekter, diderot-enheter og forbruksnivå / Pål Strandbakken. Young teenagers orientations towards clothing / Ardis Storm-Mathisen.

Bibliotek som har denne