Hvorfor kjøper vi? : om forbruk og reklame
Trond Blindheim
Bok Bokmål 2004
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Utgitt | Oslo : Abstrakt forl. , 2004
|
---|---|
Omfang | 237 s. : ill.
|
Utgave | 2. utg.
|
Opplysninger | 1. utg. 2003
|
Emner | Forbruk
Forbruk(økonomisk sosiologi) Forbrukarsamfunnet Forbrukere Vis mer... Forbrukerpsykologi
Forbrukersamfunnet Forbrukersosiologi Markedsføring Markedskommunikasjon Påvirkning Forbrukeradferd Forbrukeratferd Reklame Reklame(økonomisk sosiologi) Økonomisk sosiologi Reklame((NO-TrBIB)HUME07756) markedsføring forbrukersamfunn forbrukeradferd reklame forbrukerundersøkelser forbruk forbrukeratferd |
Dewey | |
ISBN | 8279351477 : Nkr 338.00
|
Hvorfor kjøper vi? : om forbruk og reklame
Trond Blindheim
Bok · Bokmål · 2003
Les boka på nett
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Trond Blindheim
Bok · Bokmål · 2003
Les boka på nett
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL