Algebra at the start of upper secondary school : a case study of a Norwegian mathematics classroom with emphasis on the relationship between the mathematics offered and students" responses
Hildegunn Espeland
Bok Engelsk 2017
Tekstet på: Norsk
Utgitt | Kristiansand : University of Agder, Faculty of Engineering and Science , cop. 2017
|
---|---|
Omfang | 409 s. : ill.
|
Opplysninger | Sammendrag på norsk. - Avhandling (ph.d.) - Universitetet i Agder, Kristiansand, 2017
|
Emner | Algebra : HUME08163
Didaktikk : HUME07882 Klasseromsundervisning : HUME23743 Matematikk (Faget) : HUME24532 Vis mer... Matematikkferdigheter : HUME23000
Algebra((NO-TrBIB)HUME08163) Didaktikk((No-TrBIB)HUME07882) Klasseromsundervisning((No-TrBIB)HUME23743) Matematikk (Faget)((NO-TrBIB)HUME24532) Matematikkferdigheter((NO-TrBIB)HUME23000) matematikk læring undervisning elever videregående didaktikk |
Dewey | |
ISBN | 9788271178536
|