På sporet av meining : korleis unge lesarar arbeider med multiple, delvis motstridande tekstar : ein empirisk mixed-methods-studie av sjuandeklassingar sine strategiske aktivitetar
Wenke Mork Rogne
Bok Nynorsk 2014
Digital utgave: Søke-URL
Utgitt | [Oslo] : Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitskaplege fakultet, Universitetet i Oslo , 2014
|
---|---|
Omfang | XI, 267 s. : fig.
|
Opplysninger | Avhandling (ph.d.) - Universitetet i Oslo, 2014
|
Emner | Elever
Grunnskolen Leseforståelse Lesing Vis mer... Tekster
Elever((NO-TrBIB)HUME07216) Grunnskolen((NO-TrBIB)HUME23030) Leseforståelse((NO-TrBIB)HUME24260) Lesing((NO-TrBIB)HUME07926) Tekster((NO-TrBIB)HUME06028) lesing leseforsking lesestrategiar leseforståing tekstforståing sjuendeklassinger tekstforståelse |
Dewey |