Annen tittel
| |
---|
Medvirkende
| |
---|
| |
---|
Utgitt
| Oslo : Pedagogisk forum , cop. 1997
|
---|
Omfang
| |
---|
Opplysninger
| Boken er den første av tre, som fremlegger resultatene av forskningsprogrammet "Grænser eller ej?", som ble gjennomført 1993-1998 ved Danmarks Lærerhøjskole og Højvangseminariets Forskningsenhed. - Elektronisk reproduksjon
|
---|
Emner
| Barn-Voksen
Barneoppdragelse
Barneoppseding
Grensetenkning, Å sette grenser, Grenser i hjem, barnehag og skole, Skolens grenser, Da grenser ble normen, Grenser og sanksjoner, Hva betyr grenser, Kjærlighet og regler og frihet, Synsvinkel, Fysisk avstraffelse av barn, Grensesetting og fysisk straff,
Vis mer...
Oppdragelse i historisk lys
Oppdragelse - Barn
Ped-fag
Pedagogikk
Voksne
Barnepsykologi
Foreldre
Barneoppseding(sosiale prosessar)
Grensetenkning, Å sette grenser, Grenser i hjem, barnehag og skole, Skolens grenser, Da grenser ble normen, Grenser og sanksjoner, Hva betyr grenser, Kjærlighet og regler og frihet, Synsvinkel, Fysisk avstraffelse av barn, Grensesetting og fysisk straff, Internasjonale barnerettighetsorganisasjoner, FNs erklæring, Undersøkelser og oppsummering og konklusjon av grensesetting,
Barneoppseding(pedagogisk teori)
Sosialisering
barneoppseding barneoppdragelse sosialisering oppdragelsebarn barnepsykologi voksne grensesetting oppdragelsessyn skolen barnehagen forsking pedagogikk oppdragelse barn
|
---|
Dewey
| |
---|
ISBN
| |
---|