Kotler om markedsføring : hvordan du skaper, vinner og dominerer markedet
Philip Kotler · oversatt av Arild Lillebø
Bok Bokmål 2000
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Utgitt | Oslo : Egmont Hjemmets bokforl. , cop. 2000
|
Omfang | 314 s. : ill.
|
Opplysninger | Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Marketing
Internasjonal markedsføring Markedsanalyse Markedsføringsledelse(bedriftsøkonomi) Vis mer... Markedskommunikasjon
Salg Markedsføring Bedriftsøkonomi Markedsforing Markedsføring(bedriftsøkonomi) Marknadsføring(bedriftsøkonomi) Markedsføring((NO-OsBA)1120289) Markedsføring((No-TrBIB)HUME07755) markedsføring markedsinformasjon markedsmuligheter markeder reklame markedsstrategi merkevare public relations |
Dewey | |
ISBN | 8259022613 : Nkr 278.00
|