Serviceledelse : markedsføring av tjenester : service som konkurransefortrinn
Tor Wallin Andreassen
Bok Bokmål 1999
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Utgitt | Oslo : Ad notam Gyldendal , 1999
|
---|---|
Omfang | 416 s. : ill.
|
Utgave | 3. utg.
|
Opplysninger | 1. utg. 1993
|
Emner | Kundebehandling
Arbeidsledelse Arbeidsledelse(bedriftsledelse) Serviceledelse Vis mer... Serviceyrker - Arbeidsmiljø
Varemerker Ledelse Markedsføring Service Servicenæringer Bedriftsledelse Ledelse((NO-TrBIB)HUME13632) Markedsføring((No-TrBIB)HUME07755) Service((NO-TrBIB)HUME01521) Servicenæringer((NO-TrBIB)HUME07734) markedsføring tjenestemarkedsføring ledelse servicebedrifter tenestemarknadsføring service management marknadsføring tenestenæringar verksemdsleiing serviceindustri markedsplanlegging strategisk servicekvalitet salg tjenester tjenesteyting kundeservice serviceledelse servicenæring serviceyrker konkurranse |
Dewey | |
ISBN | 8241709854 : Nkr 385.00
|