Kroppsøvingsdidaktiske utfordringer
Erlend Ellefsen Vinje (red.)
Bok Bokmål 2016
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Utgitt | [Oslo] : Cappelen Damm akademisk , 2016
|
Omfang | 203 s. : kol. ill.
|
Opplysninger | Kroppsøvingsfaget i dag og i morgen: hva, hvordan og hvorfor? / Erlend Ellefsen Vinje. - Vurdering i kroppsøvingsfaget – gamle og nye utfordringer / Erlend Ellefsen Vinje og Steinar Brattenborg. - Subjektiv vurdering er rettferdig vurdering / Jens E. Birch. - Kroppsøving og fair play-begrepet / Ingvild Kvikstad og Martin Blaauw Sandell. - Dannelse som didaktisk begrep i kroppsøving / Berit Engebretsen. - Hvordan kan dannelsesprosesser fremmes i kroppsøving? : dannelsens didaktiske dimensjoner eksemplifisert med judo / Marc Esser-Noethlichs. - Ballspillundervisning i et dannelsesteoretisk perspektiv / Lasse Møller. - Forebygging av spiseforstyrrelser – en del av kroppsøvingsfaget? / Marianne Martinsen
|
Emner | Inuittene-fortellinger
Physical Education and Training : D010806 Schools : D012574 gymnastikk - grunnskoleundervisning Vis mer... gymnastikk(før- og grunnskoleundervisning)
kroppsøving(før- og grunnskoleundervisning) Dannelse : HUME08124 Fagdidaktikk : HUME25951 Kroppsøving : HUME24047 Skolen : HUME27903 Kroppsøving (før- og grunnskolen ) - Undervisning Dannelse((NO-TrBIB)HUME08124) Fagdidaktikk((NO-TrBIB)HUME25951) Kroppsøving((No-TrBIB)HUME24047) Skolen((NO-TrBIB)HUME27903) Kroppsøving evaluering danning kroppsøvingsdidaktikk dannelse didaktikk vurdering spiseforstyrrelser ballspill fair play dannelse idrettspedagogikk |
Dewey | |
ISBN | 978-82-02-51689-5 : Nkr 349.00
|