Mediepåvirkning
Ragnar Waldahl
Bok Bokmål 1999
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Utgitt | Oslo : Ad notam Gyldendal , 1999
|
---|---|
Omfang | 318 s. : fig.
|
Utgave | 2. utg.
|
Opplysninger | 1. utg. Oslo : Ad notam, 1989. - Fra 3. oppl. utgitt av Gyldendal akademisk. - Opplagshistorikk: 2. utg., 2. oppl. 1999; 3. oppl. 2001 (Nkr 360.00); 4. oppl. 2002 (Nkr 375.00)
|
Emner | Barn
Billedmedier Fjernsyn Holdninger Vis mer... Informasjon
Kommunikasjon Massemedia Massemedier Massemedium Mediedebatt Mediekunnskap Mediepåvirkning Samfunnsvitenskap Teori Voksne Vold Attitudes Mass communication Mass media Medier Mediesosiologi Public relations Påvirkning Medier((NO-TrBIB)HUME09107) Mediesosiologi((NO-TrBIB)HUME09382) Påvirkning((NO-TrBIB)HUME12608) massemedia mediekunnskap medier påvirkning mediesamfunnetkommunikasjonsprosesser holdninger psykologi massemedier kommunikasjon mediesosiologi massekommunikasjon undervisning forskning kommunikasjonspsykologi |
Dewey | |
ISBN | 82-417-0020-2
|