Design support at the front end of the New Service Development (NSD) process : the role of touch-points and service personality in supporting team work and innovation processes
Simon Clatworthy
Bok Engelsk 2013 · Doktoravhandlinger (Form)
Utgitt | [Oslo] : Oslo School of Architecture and Design , cop. 2013
|
---|---|
Omfang | VII, 240 s. : ill.
|
Opplysninger | Delvis opptrykk av artikler. - Avhandling (ph.d.) - Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo, 2013
|
Emner | Design
Innovasjon Produktutvikling Design((NO-TrBIB)HUME05466) Vis mer... Innovasjon((NO-TrBIB)HUME01485)
Produktutvikling((NO-TrBIB)HUME25252) servicedesign innovasjon kunder touch-points servicestrategier |
Sjanger | Doktoravhandlinger (Form) : (NO-TrBIB)HUME01029. - Doktoravhandlinger . - Doktoravhandlinger((NO-TrBIB)HUME01029) . - Doktoravhandlinger(https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61)
|
Dewey | |
ISBN | 9788254702444
|