Elevaktive arbeidsformer : hvordan påvirker arbeidsplaner og muntlige framføringer elevers strategier i klasserommet?
Cecilie Dalland Cecilie Pedersen Dalland
Bok Bokmål 2014 Cecilie Dalland
Flere språk: Engelsk
Digital utgave: Søke-URL
Utgitt | [Oslo] : Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitskapelige fakultet, Universitetet i Oslo , 2014
|
---|---|
Omfang | 1 b. (flere pag.) : ill.
|
Opplysninger | Delvis opptrykk av artikler. - Avhandling (ph.d.) - Universitetet i Oslo, 2014
|
Emner | Elevaktivitet
Elever Grunnskolen Klasseledelse Vis mer... Klasseromspedagogikk
Læring PISA-undersøkelsene Skoleprestasjoner Strategi Elevaktivitet((NO-TrBIB)HUME22269) Elever((NO-TrBIB)HUME07216) Grunnskolen((NO-TrBIB)HUME23030) Klasseledelse((NO-TrBIB)HUME23726) Læring((NO-TrBIB)HUME08079) PISA-undersøkelsene((NO-TrBIB)HUME25117) Skoleprestasjoner((NO-TrBIB)HUME24653) Strategi((NO-TrBIB)HUME01526) selvregulert læring muntlige framføringer |
Dewey |