Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingenlogo : No logo : med merkevareterroristene i siktet
Naomi Klein · oversatt av: MortenHansen ... [et al.]
Bok 2001
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Utgitt | Oslo : Oktober , 2001
|
Omfang | XXI, 516 s. : ill.
|
Opplysninger | Ryggtittel: No logo
|
Emner | Etikk
Forbrukeropplysning Markedsføring Massemedier Vis mer... Multinasjonale selskap(bedrifter)
Multinasjonale selskaper Reklame Reklame / Markedsføring / Media Varemerker flernasjonale selskaper(sosialøkonomi) internasjonale konsern - sosialøkonomi merkevarer(salgsarbeid) multinasjonale selskaper(samfunsøkonomi) varemerker(salgsarbeid) Globalisering Multinasjonale selskap Multinasjonale selskap(produksjon) (sosialøkonomi) (produksjon) (sosialøkonomi) Varemerker(bedriftsøkonomi) (bedriftsøkonomi) Bedriftsøkonomi Varemerke flernasjonale selskaper Capitalism Economic systems Economics Labelling controls Logoer((NO-TrBIB)khib03759) Markedsføring((NO-TrBIB)khib03984) Marketing Merkevarebygging((NO-TrBIB)khib04078) Multinational enterprises Society Trade |
Geografisk emneord | |
Dewey | |
ISBN | 82-495-0059-8(ib.) : 348.00
|